Aktualności

Grafika ogólna
Opublikowane dn. 11-01-2021

UWAGA!

W związku z wykryciem wirusa SARS Cov-2 u pracownika Urzędu Gminy oraz w trosce o Państwa zdrowie informujemy, że Urząd Gminy Wąwolnica jest do odwołania ZAMKNIĘTY DLA INTERESANTÓW. Pracownicy Urzędu nie załatwiają spraw w bezpośrednim kontakcie z interesantem za wyjątkami wymienionymi poniżej.

 

Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu można złożyć wyłącznie:

  • elektronicznie: Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /ePUAPwawolnica/SkrytkaESP

  • za pośrednictwem Poczty Polskiej adresując pisma: Urząd Gminy Wąwolnica, ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica;

  • lub wrzucając pismo do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej
    w budynku Urzędu Gminy Wąwolnica (wejście od strony parkingu);

W celu udzielenia informacji prosimy kontakt tel. (81)  88 25 001, lub e-mail: gmina@wawolnica.pl

W przypadku konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Gminy Wąwolnica (rejestracja zgonów, pilne wydanie dowodu lub inne bardzo ważne sprawy wymagające osobistego kontaktu) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym, z którym zostanie ustalony termin i miejsce spotkania.

Sprawy pilne będą załatwiane tylko po wcześniejszej rejestracji telefonicznej: 

  • Urząd Gminy Wąwolnica – (81)  88 25 001

Załatwianie spraw związanych z ewidencją ludności, meldunkami i dowodami osobistymi w związku z zamknięciem Urzędu

Dowody osobiste

Wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego można złożyć internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej: obywatel.gov.pl.

Utrata dowodu wskutek kradzieży powinna być zgłoszona policji, która unieważni dokument i wyda potwierdzenie (nie ma wówczas potrzeby przychodzenia w tej sprawie do urzędu).

Przypominamy, że nie obowiązuje już rejonizacja przy składaniu wniosku
o wydanie dowodu osobistego, dlatego można go złożyć do urzędu dowolnej gminy w Polsce.

Odbiór dowodu osobistego następuje osobiście i jest możliwy wyłącznie w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu odbioru, nr tel. (81) 88 25 001 wew. 33 lub 81 88 76 233

Zameldowania i wymeldowania

Sprawy meldunkowe można załatwiać internetowo, za pośrednictwem platformy ePUAP. Formularze internetowe dostępne są na stronie internetowej obywatel.gov.pl.

Załatwianie spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego w związku z zamknięciem Urzędu

Składanie dokumentów i wniosków odbywa się wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wrzucając pismo do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej w budynku Urzędu Gminy Wąwolnica – wejście od strony parkingu (przede wszystkim wydawanie odpisów, zaświadczeń, transkrypcji), z wyjątkiem spraw dotyczących rejestracji bieżącej zgonów, sporządzania aktów zgonów, zawierania małżeństw i składania oświadczeń w ramach prowadzonych rejestrów przez USC.

  • interesanci w zakresie rejestracji bieżącej zgonów będą przyjmowani bezpośrednio, bez wcześniejszego umówienia.

 

 

Autor: Urząd Gminy Wąwolnica
INFORMATOR
SMS
INFORMATOR SMS
INWESTYCJE
DOKUMENTY
EKOLOGICZNA
GMINA
EKOLOGICZNA GMINA
MAPA
ZAGROŻEŃ
Krajowa mapa zagrożeń